Kategorie e-shopu

Výrobci

Advertising
Reklama

Obchodní podmínky

 

Pokud Vámi objednané zboží je skladem, pošleme Vám  jej na dobírku (150,-Kč) balíkem České Pošty nebo lze vyzvednout osobně na prodejně (0,-Kč).

 

 

Z technických důvodů nelze určit přesně stav skladových zásob, takže se může stát, že objednané zboží je vyprodané, ale dodací termín je většinou do 14 pracovních dnů. Během této doby můžete objednávku kdykoli stornovat. Budeme Vás  informovat o termínu naskladnění a  Vy se rozhodnete, zda-li na zboží počkáte.

Ceny zde se  mohou mírně lišit oproti  našemu kamennému obchodu.

 

Při nákupu nad 2.500,- Kč poštovné zdarma

 

Platební  metody

 

  • Poštovní dobírka 150,- Kč

  • Bankovní převod - platba předem
  • č.ú.: 19-2787380287/0100
  • IBAN: CZ2101000000192787380287
  • SWIFT: KOMBCZPPXXX 

  • Hotově při osobním odběru (vyzvednout lze po obdržení výzvy k vyzvednutí
  •  Po - Pá 10.00 - 12.00, 13.00 - 18.00, So 10.00 - 13.00
  • Platba  kartou při osobním odběru možná
  • Přijímáme tyto platební karty: Maestro, Mastercard,  Mastercard Electronic, Visa, Visa Electron 

 

Uzavření kupní  smlouvy
Nabídka  zboží v  rámci našeho internetového obchodu je prezentací námi  nabízeného a prodávaného  zboží, a sama o sobě není návrhem na uzavření  kupní smlouvy. Návrhem na uzavření  kupní smlouvy je až řádně vyplněná,  odeslaná a potvrzená objednávka zákazníka  (kupujícího). Objednávka se  stává závaznou po potvrzení dostupnosti zboží a jeho připravení k  expedici (popř. osobnímu vyzvednutí). Smluvní vztah vzniká mezi  zákazníkem a provozovatelem webu, kterým je firma Michal Zelinka, Hybernská 40,  110 00 Praha 1,

IČ: 61008656

Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno e-mailem potvrzení o jejím přijetí.

Veškeré  smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které  neupravují  tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v  platném znění) a  zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v  platném znění). Je-li smluvní  stranou - kupujícím - podnikatel (osoba,  která nakupuje výrobky či užívá služby  za účelem svého podnikání s  těmito výrobky nebo službami), řídí se vztahy, které  neupravují tyto  obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním   zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.

Ceny  zboží
Všechny ceny jsou včetně DPH a jsou platné v momentě  uskutečnění objednávky.

Objednání  zboží
Chcete-li  si vybrané zboží objednat, vyplňte všechna  požadovaná formulářová  data. Vyberte si optimální způsob doručení a platební  metodu.

Kontrola a potvrzení objednávky

Předtím,  než  definitivně potvrdíte objednávku, budete vyzvání ke kontrole celé  objednávky a  zadaných údajů. Pokud některou položku chcete změnit,  pomocí tlačítka  Zpět se vrátíte do předešlých kroků.  Pokud s podobou objednávky  souhlasíte, bude vaše objednávka s konečnou  platností odeslána ke zpracování. Na vaši uvedenou e-mailovou adresu  bude zaslán e-mail s potvrzením objednávky,  předběžného termínu dodání a  oznámení o naskladnění zboží k vyzvednutí, popřípadě  odeslání na dobírku. Potvrzením objednávky se stává objednávka  závaznou.


Problémy s  objednávkou


Jak zrušit potvrzenou objednávku?
Potvrzenou  objednávku je možné zde nebo telefonicky na čísle +420222222657. Vždy je nutné znát informace o   objednávce, její číslo a vaše identifikační údaje. Pokud tak učiníte  ve  stanovených lhůtách, nebudou po Vás požadovány další sankční   poplatky.

Jak upravit existující objednávku?
Některé  detaily vaší objednávky je v případě potřeby možné  upravit (např.  pokud se během expediční lhůty rozhodnete změnit způsob  doručení). V  takovém případě nás prosím kontaktujte zákaznický servis , +420222222657

Jak vrátit zboží, které  nechci?
Pokud  jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli, že zakoupené  zboží nechcete,  poskytujeme Vám zákonem stanovenou možnost zboží do 14-ti dnů  vrátit  bez udání důvodů. Zboží nám odešlete v zásilce, která musí  obsahovat kopii objednávky. Zásilky posílejte výhradně standardním poštovním pojištěným balíkem, zásilky na  dobírku nemohou být přijaty. Zboží můžete také osobně dodat na adresu prodejny.

 

Podmínky pro vrácení  peněz:
 - Zboží musí být nepoužité v neporušené originálním obalu, aby mohlo být nabízeno dalším        zákazníkům.
 - Zákazník musí zboží odeslat či dodat do 14-ti dní po obdržení zboží.
 - vrací se pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné
 - Zboží  zasílejte  pouze běžnou balíkovou poštou s pojištěním.
 - Zásilky na dobírku nemohou být z  naší strany  přijaty.
 - Zboží vyrobené na zakázku (psí známky s ražbou dle přání zákazníka) nelze vrátit.
 - Zboží odebrané při osobním odběru nelze vrátit. Při osobním odběru Vám bude zboží                předvedeno a vy se můžete přímo rozhodnout zda si jej odeberete či ne.


Nejste si jisti, zda objednávka  prošla?
V  některých případech může kvůli externí závadě dojít k  situaci, kdy si  nejste jisti, zda vaše objednávka byla uskutečněna a zaznamenána  na  naší straně (např. v případě havárie vašeho prohlížeče v momentě  potvrzení  objednávky). Ověření uskutečnění vaší objednávky lze provést  několika  způsoby:

 

  • Po   každé objednávce je zákazníkovi odeslán potvrzující e-mail na uvedenou   e-mailovou adresu, který obsahuje přehledné shrnutí celé objednávky,  včetně  jejího čísla.
  • Pokud  nemáte možnost ověřit objednávku žádným z uvedených způsobů, obraťte se na zákaznický servis , nebo +420222222657

 

Záruka a reklamace

  1. na všechno zoží poskytujeme 24 měsíční záruku od data prodeje (uhrazení výrobku) pro fyzické osoby. Záruka se vztahuje pouze na prokazatelné výrobní vady.
  2. pro firmy je záruční doba 6 měsíců od data uhrazení výrobku (nákup na DIČ, IČ)
  3. u vysoce módní obuvi končí záruční doba s koncem životnosti vysoce módní obuvi
  4. vysoce módní obuv je určena pouze pro lehký městský provoz. Není určena pro: extrémní klimatické podmínky ( vysoké+nízké teploty, mokro a extrémní sucho), celodenní nošení, extrémní teréní podmínky (těžké+lehké treky), sport. Porušením těchto podmínek může dojít k poškození a tudíž zároveň k ukončení životnosti a tím ztátě záruky. Všechny tyto modely jsou v e-shopu viditelně označeny
  5. ostatní informace ohledně záruky a reklamace naleznete zde

 

Pokud jste nenalezli odpověď na svoje  otázky, zeptejte  se přímo nás.